سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به نوایى رسید خود را از دیگران برتر دید . [نهج البلاغه]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :57
کل بازدید :304284
تعداد کل مطالب : 307
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
ساعت 2:41 عصر
IS

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،چهارمین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ18/11/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.
حاضرین: کلیه اعضاء به غیر از آقای محسن تیموری

دستور جلسه: ارائه گزارش عملکرد توسط دبیر تا تاریخ18/11.
تعیین مسئولیت و اعلام شرح وظایف هر یک از اعضاء.
تعیین ساعات و روزهای حضور موظف هریک از اعضاء در دفتر شورا.

مصوبات: جلسه رأس ساعت 15 در محل دفتر شورا با حضور حاضرین برگزار و بنابر دستور جلسه ابتدا دبیر شورا گزارش خود را از زمان تشکیل اولین جلسه تا تاریخ 18/11/87 قرائت نمود. پس از استماع گزارش دبیر، مسئولیت کلیه اعضاء به منظور پیگیری موضوعات بنابر شرح وظایف توسط دبیر به شرح ذیل اعلام که با موافقت اعضاء تصویب گردید. در ضمن شرح وظایف هریک از مسئولیت ها برای اعضاء قرائت شد.
آقای محمد صادق لطفعلی خانی(امور شهری و فضای سبز). آقای محسن تیموری(امور فنی،عمرانی و شهرسازی). آقای مجتبی قلانی( امور حمل و نقل و ترافیک) . آقای محمد رضا شیشه گران(امور فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی). خانم ربابه قهرمانی( امور مشارکتها و سلامت) . خانم آمنه حسینمردی( امور بانوان). آقای حسین عابدینی(امور مساجد و ایثارگران).
مقرر گردید کلیه اعضاء طبق شرح وظایف و در حوزه تخصصی خود فعالیت نموده و گزارش عملکرد بصورت کتبی پس از اعلام در جلسات به منظور درج در سوابق به دبیر تحویل گردد.
در خصوص حضور موظف اعضاء مقرر گردید پس از تجهیز دفتر شورا و راه اندازی آن ، روزهای حضور هریک از اعضاء مشخص و پس از تصویب اعلام گردد.
جلسه رأس ساعت 17 پایان یافت
.
 


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 4:31 عصر
نظر دهید
  
  

نشست مشترکی با حضور دبیر شورا ،شهردار و مدیران ناحیه 5 ،به منظور بررسی آسیب های اجتماعی محله با مسئولین کلانتری 118 ستارخان در روز سه شنبه مورخ 15/11/87 در محل مقر کلانتری برگزار گردید. در این نشست مشترک مقرر گردید نسبت به آموزش شهروندان در خصوص آسیب های اجتماعی و پیشگیری از جرم از طریق مساجد و مدارس با همکاری شورا و مسئولین اداره اجتماعی کلانتری،نشست های عمومی و مردمی برگزار گردد.


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 4:18 عصر
نظر دهید
  
  

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، پیام تبریکی به همین مناسبت از طرف شورایاری محله به جمعی از مسئولین و مدیران دستگاههای اجرائی و سایر نهادهای مرتبط  ارسال گردید. در بخشی از این پیام آمده است:

همانا که این ایام فرخنده یادآور خاطرات لاله های سرخی است که با جانفشانی و از خود گذشتگی و نثار خون خود ، درخت اسلام را آبیاری نموده و عزت و آزادگی و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.
حال که در بهار انقلاب جای شهیدان همیشه جاوید را خالی می بینیم، از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات را آرزومندیم.
امید است که همگی ما از سالکان راه حق و عدالت و از رهپویان و ادامه دهندگان آرمان شهیدانمان باشیم.


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 3:52 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه ای با حضور دبیران شورایاریهای منطقه2 با معاون امور مناطق شهرداری تهران  روز  شنبه مورخ 12/11/87 از ساعت 15 الی 17 در سالن جلسات شهرداری منطقه2 برگزار گردید.معاون امور مناطق شهرداری تهران آموزش شورایاران محلات بویژه دبیران را یک اصل عنوان کرد و گفت: شورایاران محلات بویژه دبیران بایستی با روند ، روش کار ، فرایند و عملکرد هر یک از حوزه ها ، ادارات و نواحی آشنا شوند و در این خصوص معاونتها باید به ایشان آموزش دهند.
شریفی افزود: شورایاران محلات باید تمامی
نامه ها ، بخشنامه ها و دستورات اداری را در اختیار داشته باشند و در جریان به روز امور در شهرداری قرار گیرند.
دکتر شریفی در خصوص حمایت همه جانبه از شورایاران و
جایگاه ایشان تأکید کرد و گفت: جلسات مشترک دبیران شورایاری با شهردار و معاونین و مدیران منطقه هر ماه یکبار برگزار شود و بایستی جهت ایجاد هماهنگی های لازم و ارتقاء و شناخت جایگاه شورایاران ،  رؤسای ادارات و سازمانهای مزتبط چون آب ، برق ،
مخابرات و ..... نیز در این جلسات حضور داشته باشند.


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 3:31 عصر
نظر دهید
  
  

جلسه دبیران شورایاریهای منطقه2 در روز پنجشنبه مورخ 10/11/87 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار گردید.در این نشست که اولین جلسه رسمی دبیران مرحله سوم شورا با شهردار و معاونین و مدیران منطقه بود ، هریک از دبیران ضمن معرفی خود با معاونین اجرائی و مدیران شهرداری آشنا شدند.سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ضمن عرض تبریک به منتخبین شهروندان  ، مشارکت و همکاری شورایاران محلات را در حل مشکلات محله مؤثر دانست و گفت: در مرحله سوم شورایاری که با نیروهای جوان و تازه نفس همراه است ، امیدواریم همراه با اجرای طرح ناحیه محوری ، محلات را محور فعالیت و آبادانی قرار دهیم .
مهندس بهاری افزود: کلیه معاونین و مدیران شهرداری منطقه دو موظف به ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر با شورایاران می باشند و شهرداران نواحی 9 گانه نیز پررنگ تر از گذشته تشکیل جلسات هفتگی یا حتی روزانه با دبیران شورایاری محلات را در رأس امور خود قرار دهند.


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 2:59 عصر
نظر دهید
  
  

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،سومین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ04/11/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.

حاضرین: مهدی جمشیدی. مجید عابدینی. محمدصادق لطفعلی خانی. محمد رضا شیشه گران.

دستور جلسه: تحویل اقلام و اسناد دوره دوم به دبیر شورا با تنظیم صورتجلسه و با نظارت اعضاء و دبیر سنی.
تعیین ساعات و روزهای حضور هریک از اعضاء در دفتر شورا به طور موظف.

مصوبات: با توجه به حد نصاب نرسیدن حضور اعضاء، جلسه مذکور تشکیل نگردید و بدون تصمیم گیری و مصوبات رأس ساعت 16 پایان یافت.

 


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 2:33 عصر
نظر دهید
  
  

با پیشنهاد دبیر  و موافقت جمعی از اعضاء شورا، اولین جلسه مشترک با امامان محترم مساجد و فرماندهان محترم پایگاههای مقاومت بسیج محله به منظور معارفه اعضاء در روزهای 28،27،26 دی ماه برگزار گردید. در این جلسات دبیر شورا بخشی از شرح وظایف و حوزه های فعالیت شورا را اعلام و از فرمایشات امامان محترم جماعات جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها استفاده گردید. در ضمن مقرر گردید جلسات مشترک بطور مداوم و مستمر در آینده برگزار و تشکیل گردد.
شایان ذکر می باشد  ،مساجد حضرت موسی بن جعفر(ع)، امام حسن عسگری(ع) و حضرت علی اصغر(ع) و پایگاههای مقاومت بسیج موسی بن جعفر(ع)،شهدای طرشت و شهدای گمنام در محدوده محله 28 می باشند.


چهارشنبه 87 اسفند 7::: ساعت 10:51 عصر
نظر دهید
  
  

با بررسی های بعمل آمده و بازدید از محله توسط اعضاء، بخشی از مشکلات در 4 بخش فنی عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی اجتماعی و امور شهری درخصوص تدوین بودجه سال 88 و تهیه سند راهبردی اجرائی محله  شناسائی و پس از تنظیم جهت هرگونه بهره برداری به معاونت هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری منطقه ارسال گردید.
لازم به ذکر می باشد
سند راهبردی پس از تنظیم و با توجه به اولویت نیازهای محله جهت انجام در برنامه های سال آتی حوزه های اجرائی به معاونت های شهرداری ابلاغ می گردد.


چهارشنبه 87 اسفند 7::: ساعت 10:27 عصر
نظر دهید
  
  

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،دومین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ20/10/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.

حاضرین: کلیه اعضاء

دستور جلسه: ارائه گزارش عملکرد و بودجه دوره دوم توسط دبیر محترم پیشین.
ارائه برنامه های سه ماهه چهارم سال87 هریک از اعضاء بصورت مکتوب جهت تصمیم گیری و هرگونه بهره برداری.

مصوبات: جلسه مذکور رأس ساعت 15 برگزار و پس از استماع گزارش عملکرد دوره دوم که توسط دبیر پیشین ارائه گردید، تعدادی از اعضاء برنامه های پیشنهادی خود را اعلام نمودند.

جلسه رأس ساعت 17 پایان یافت.

 


چهارشنبه 87 اسفند 7::: ساعت 10:8 عصر
نظر دهید
  
  

پس از برگزاری اولین جلسه رسمی شورا ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از طرف کلیه اعضاء توسط دبیر و شهردار محترم ناحیه 5 ،از زحمات و تلاشهای اعضاء محترم دوره دوم شورایاری محله تقدیر و تشکر گردید.

در بخشی از متن این تقدیر نامه آمده است:

با تقدیم این لوح از زحمات و سختکوشیهای جنابعالی که درمدت دو سال در دوره دوم شورایاری فعالیت نموده تقدیر و تشکرمی نمائیم و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی همچون گذشته نمونه و موفق باشید.


سه شنبه 87 اسفند 6::: ساعت 2:10 عصر
نظر دهید
  
  
<      1   2   3      >

پیغام ورود و خروج