سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،چهارمین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ18/11/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.
حاضرین: کلیه اعضاء به غیر از آقای محسن تیموری

دستور جلسه: ارائه گزارش عملکرد توسط دبیر تا تاریخ18/11.
تعیین مسئولیت و اعلام شرح وظایف هر یک از اعضاء.
تعیین ساعات و روزهای حضور موظف هریک از اعضاء در دفتر شورا.

مصوبات: جلسه رأس ساعت 15 در محل دفتر شورا با حضور حاضرین برگزار و بنابر دستور جلسه ابتدا دبیر شورا گزارش خود را از زمان تشکیل اولین جلسه تا تاریخ 18/11/87 قرائت نمود. پس از استماع گزارش دبیر، مسئولیت کلیه اعضاء به منظور پیگیری موضوعات بنابر شرح وظایف توسط دبیر به شرح ذیل اعلام که با موافقت اعضاء تصویب گردید. در ضمن شرح وظایف هریک از مسئولیت ها برای اعضاء قرائت شد.
آقای محمد صادق لطفعلی خانی(امور شهری و فضای سبز). آقای محسن تیموری(امور فنی،عمرانی و شهرسازی). آقای مجتبی قلانی( امور حمل و نقل و ترافیک) . آقای محمد رضا شیشه گران(امور فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی). خانم ربابه قهرمانی( امور مشارکتها و سلامت) . خانم آمنه حسینمردی( امور بانوان). آقای حسین عابدینی(امور مساجد و ایثارگران).
مقرر گردید کلیه اعضاء طبق شرح وظایف و در حوزه تخصصی خود فعالیت نموده و گزارش عملکرد بصورت کتبی پس از اعلام در جلسات به منظور درج در سوابق به دبیر تحویل گردد.
در خصوص حضور موظف اعضاء مقرر گردید پس از تجهیز دفتر شورا و راه اندازی آن ، روزهای حضور هریک از اعضاء مشخص و پس از تصویب اعلام گردد.
جلسه رأس ساعت 17 پایان یافت
.
 


پنج شنبه 87 اسفند 8::: ساعت 4:31 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج