سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :51
کل بازدید :304204
تعداد کل مطالب : 307
شنبه 103 اردیبهشت 8
ساعت 5:54 صبح
IS

اعضاء دوره پنجم شورایاری محله طرشت مشخص شدند

 

اعضاء اصلی

آمنه حسینمردی

محمدصادق لطفعلی خانی

زهرا حسینمردی

عباس حاجی غلامی

سید مجید سادات حسینی

رضا طرشتی نژاد

مجید عابدینی

علی عابدینی

حسن حسینمردی

 

اعضاء علی البدل

فریبا گودرزی

علی اصغر حسینمردی

عرفان حسینی سامره

علیرضا نیکسان


شنبه 98 مرداد 5::: ساعت 11:58 صبح
نظر دهید
  
  

حضور بانوان تهرانی در شورایاریها می‌تواند مشارکت زنان در امور محله را افزایش دهد و همفکری آنها در کنار آقایان به طور حتم نقش به سزایی را در این امر ایفا می کند.

به گزارش تهران رسانه ؛ انتخابات شورایاریها در تهران نزدیک است، رقابت برای رسیدم به حدود 4500 کرسی در پارلمان محلی، انتخاباتی که در 352 محله تهران برگزار می شود و سهم هر محله این بار 9 عضو اصلی و 4 عضو علی البدل است.

بنابر گزارش های بدست آمده؛ در دوره چهارم شورایاریهای تهران، حدود 20 درصد از منتخبین مردم را بانوان تشکیل داده اند که تجربه گذشته ثابت نموده آنها توانسته اند دوش تا دوش آقایان به مشکلات محله خود رسیدگی کنند و کمک رسان مدیریت شهری باشند.

در این دوره از انتخابات، بانوان تهران در هر محله تلاش نمایند تا در انتخابات هم پرشور شرکت نمایند و هم اگر صلاحیت های فردی و اجتماعی دارند کاندیدای انتخابات شوند تا در آینده شاهد مشارکت افراد تاثیرگذار باشیم.

تهران رسانه در پایان از جوانان، زنان و فرهیختگان هر محله درخواست می کند هنگام اعلام عمومی با حضور در ستادهای ثبت‌نام و مشارکت در این حرکت بزرگ اجتماعی به ارتقاء سطح دانش و کارکرد شورایاریها کمک کنند. 


جمعه 98 اردیبهشت 27::: ساعت 8:0 عصر
نظر دهید
  
  

پیغام ورود و خروج