سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری را نزد جفاکاران مجوی . آن را نزد پایبندان [آزرم] و وفاداران بجوی . [امام علی علیه السلام]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :19
کل بازدید :303239
تعداد کل مطالب : 307
پنج شنبه 103 فروردین 9
ساعت 1:6 عصر
IS

همایشی به منظور جشن پایان سال 87 با حضور کلیه شورایاران منطقه2 در مورخه:24/12/87 روز: شنبه از ساعت: 15 الی 19 در محل سالن اجتماعات شهرداری منطقه و بنا به دعوت شهردار محترم برگزار گردید. در این همایش هدایائی به کلیه شورایارن تقدیم و کارت عضویت در 137 به کلیه اعضاء تحویل گردید. در این مراسم که با سخنرانی شهردار محترم جناب آقای مهندس بهاری آغاز گردید ، پس از برگزاری جشن و مسابقه ، کلاس آموزشی ارتباط با سامانه137 و نحوه عملکرد آن سامانه تشکیل و پس از آن همایش پایان یافت.


چهارشنبه 88 فروردین 5::: ساعت 6:21 صبح
نظر دهید
  
  

 دومین جلسه مشترک با امامان محترم مساجد و فرماندهان محترم پایگاههای مقاومت بسیج محله به منظور همکاریهای مشترک در روزهای 26،24،23 اسفند  برگزار گردید. در این نشست ها که دبیر و جانشین و جمعی از اعضاء شورا حضور داشتند ، ابتدا دبیر شورا  مختصری از گزارشات عملکرد شورا را ارائه و از بیانات و دیدگاههای امامان محترم جماعات استفاده گردید. درضمن مقرر گردید در سال جدید جلسات مشترک شورا با مساجد، پایگاههای مقاومت بسیج و سایر مسئولین ذی ربط محله به طور عادی در پایان هر سه ماه(فصلی) برگزار و جلسات فوق العاده بنابر ضرورت در زمان مقرر تشگیل گردد.در پایان هریک از امامان جماعات مساجد از همکاری و پیوند میان شورا و مساجد استقبال و تشکر و قدردانی نمودند. 


چهارشنبه 88 فروردین 5::: ساعت 6:9 صبح
نظر دهید
  
  

اولین نشست دبیران شورایاریهای منطقه با ستاد هماهنگی شورایاریهای شورای اسلامی شهر تهران در روز: چهارشنبه مورخ:21/12/87 از ساعت: 15 الی 15:30 به منظور دریافت کارتهای شناسائی اعضاء،مهر و سربرگ های شورا در محل ستاد واقع در ضلع شمالی پارک شهر تشکیل گردید. در ضمن در این نشست توضیحاتی در خصوص نحوه مکاتبات و سایر مسائل آئین نامه ای بیان گردید.


چهارشنبه 88 فروردین 5::: ساعت 5:51 صبح
نظر دهید
  
  

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،ششمین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ16/12/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.

حاضرین: مهدی جمشیدی. مجید عابدینی. محمد رضا شیشه گران.مجتبی قلانی.حسین عابدینی.ربابه قهرمانی.آمنه حسینمردی.

دستور جلسه: برنامه ریزی و اعلام نظرات اعضاء در خصوص استقبال از بهار. تعیین زمان دومین نشست اعضاء با امامان محترم جماعات مساجد محله و فرماندهان بسیج. تصمیم گیری در خصوص تهیه و ساخت صندوق ارتباط با شورا و نصب آن در محل های مورد تصویب.

مصوبات: آخرین جلسه رسمی به طور عادی شورا در سال 87، رأس ساعت 15 برگزار و پس از اعلام گزارش کار دبیر هریک از اعضاء مشکلات محله را عنوان و در خصوص دستور جلسه تبادل نظر و موارد بشرح زیر تصویب گردید.
در خصوص آغاز سال نو مقرر گردید بسته هائی با کارت تبریک و شکلات تهیه و در مساجد و مراکز عمومی توزیع گردد.
روزهای26،24،23 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء جهت دومین نشست با امامان محترم جماعات مساجد محل، تعیین و تصویب گردید.
در خصوص صندوق ارتباط با شورا پیشنهاد گردید صندوق ها با نظر اعضاء تهیه و در مساجد و مراکز مهم نصب گردد.
در پایان جلسه دبیر شورا ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و با توجه به برگزاری آخرین جلسه سه ماهه چهارم سال87 اعلام نمودند که تاریخ جلسات سه ماهه اول سال 88 را پس از تعیین در سال جدید در اولین جلسه رسمی اعلام می نمایند. جلسه رأس ساعت 18 پایان یافت.


چهارشنبه 88 فروردین 5::: ساعت 5:30 صبح
نظر دهید
  
  

 

به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز سال 1388هجری شمسی و بنابر مصوبه شورا ، دو هزار بسته پذیرائی(کارت تبریک،تقویم1388،شکلات) تهیه و در مساجد ،مراکز تفریحی و اصناف محل توزیع گردید.
      با آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی برای کلیه اهالی محترم محله28(طرشت)


پنج شنبه 87 اسفند 22::: ساعت 7:31 عصر
نظر دهید
  
  

اولین نشست بانوان شورایاریهای شهرداری منطقه2 با دعوت سرکار خانم شیوا کارشناس امور بانوان و ریاست سرکار خانم کیانوش مسئول امور بانوان شهرداری منطقه در مورخه:15/12/87 روز پنجشنبه از ساعت 9 الی 11 صبح در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید. در این نشست که سرکار خانم حسینمردی به عنوان مسئول امور بانوان شورایاری محله به همراه سرکار خانم قهرمانی حضور داشتند ، به بیان مشکلات و دیدگاههای خود در خصوص بانوان محله اعم از خانم های بی سرپرست ، ارائه برنامه های اردوئی ، تفریحی و آموزشی و سایر برنامه ها برای بانوان پرداخته و مقرر گردید جلسات منسجم و مداوم بانوان در سال جدید برگزار گردد.


دوشنبه 87 اسفند 19::: ساعت 7:51 عصر
نظر دهید
  
  

در مورخه 11/12/87 روز یکشنبه جلسه ای با حضور دبیران محله های ناحیه 5 با شهردار و معاونین ناحیه  پیرامون مشکلات محله برگزار گردید.  در این جلسه مهدی جمشیدی که بعنوان دبیر شورا حضور داشت ،2مورد از مشکلات محله 28 را بیان نمود که عبارتند از:1) جابجائی میدان میوه و تره بار واقع در میدان سماء به دلیل نارضایتی اهالی در خصوص ایجاد ترافیک .2) لکه گیری و آسفالت کوچه حاج حبیب .جلسه رأس ساعت 16 پایان یافت.


دوشنبه 87 اسفند 19::: ساعت 7:38 عصر
نظر دهید
  
  

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه،پنجمین جلسه رسمی شورا در روز جمعه مورخ02/12/87 رأس ساعت 15 با حضور اعضاء و با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستورجلسه در محل دفتر شورا برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.

حاضرین: مهدی جمشیدی. مجید عابدینی. محمدصادق لطفعلی خانی.ربابه قهرمانی.آمنه حسینمردی.

مدعوین: سرکار خانم تیموری(مسئول خانه سلامت محله)

دستور جلسه: اعلام و گزارش طرح برگزاری اولین همایش شورا توسط آقای شیشه گران. بررسی چگونگی و نحوه تعاملات و برگزاری جلسات مشترک با مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج محله.اعلام پیشنهادات و مشکلات محله، توسط اعضاء محترم طبق وظایف محوله.
مصوبات: با توجه به حد نصاب نرسیدن حضور اعضاء، جلسه مذکور  بدون تصمیم گیری و مصوبات رأس ساعت 16 پایان یافت.


دوشنبه 87 اسفند 19::: ساعت 7:29 عصر
نظر دهید
  
  

اولین نشست دبیران شورایاریهای منطقه 2 با شهردار منطقه، مسئولین و رؤسای دستگاههای اجرائی و ذی ربط در محدوده منطقه 2 در مورخه 29/11/87 روز سه شنبه از ساعت 15 الی 20 شب به منظور بررسی مشکلات ارائه شده از طرف دبیران شورا در محل سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار گردید. در این جلسه سرکلانتر دوم فاتب، معاون هماهنگ کننده ناحیه مقاومت بسیج قدس، مسئولین ادارات آب،برق،گاز،مخابرات،آموزش و پرورش که در محدوده شهرداری منطقه فعالیت می نمایند حضور داشتند. جناب آقای مهندس بهاری شهردار محترم منطقه عنوان نمودند که این جلسات در سال جدید به منظور تعامل میان مسئولین و شورایاران بصورت مداوم و هرچه بهتر جهت بررسی و حل مشکلات محلات برگزار می گردد.


دوشنبه 87 اسفند 19::: ساعت 7:19 عصر
نظر دهید
  
  

در مورخه 20/11/87 روز یکشنبه جلسه ای با حضور دبیران محله های ناحیه 5 با شهردار و معاونین ناحیه  پیرامون مشکلات محله برگزار گردید. در این جلسه مقرر گردید طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت امور مناطق شهرداری تهران ، هر 10 روز جلسات دبیران شورایاریها با شهردار و معاونین ناحیه برگزار گردد و در این جلسات مشکلات هر محل توسط دبیر شورا اعلام و صورتجلسه گردد تا نواحی نسبت به رسیدگی و رفع آن اقدام نمایند. در این جلسه مهدی جمشیدی که بعنوان دبیر شورا حضور داشت ، 5 مورد از مشکلات محله 28 را بیان نمود که عبارتند از:1)ساماندهی محل تجمع گروه ترک اعتیاد در ضلع جنوبی پارک طرشت. 2) جدول کشی و روشنائی میدان واقع در ابتدای خیابان شهید قلانی.3)جمع آوری ماشینهای اسقاطی از خیابان آزاده غربی. 4) رنگ آمیزی و ترمیم روشنائی زیر گذر طرشت. 5) تبدیل و راه اندازی فضای سبز واقع در خیابان شهید سلطان محمدی ابتدای بلوار شهید عزیزی به عنوان پاتوق محله. جلسه رأس ساعت 16 پایان یافت.


دوشنبه 87 اسفند 19::: ساعت 7:3 عصر
نظر دهید
  
  
   1   2   3      >

پیغام ورود و خروج