سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو کار با هم چه ناهمگون است و ناسازوار ، کارى که لذتش رود و گناهش ماند ، و کارى که رنجش برود و پاداشش ماند . [نهج البلاغه]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :15
کل بازدید :304436
تعداد کل مطالب : 307
جمعه 103 اردیبهشت 14
ساعت 7:45 صبح
IS

گردآوری: مهدی جمشیدی

 


پنج شنبه 93 آبان 29::: ساعت 9:20 صبح
نظر دهید()
  
  

گرد آوری: مهدی جمشیدی



پنج شنبه 93 آبان 29::: ساعت 9:16 صبح
نظر دهید()
  
  

گردآوری:مهدی جمشیدی

 


پنج شنبه 93 آبان 29::: ساعت 9:12 صبح
نظر دهید()
  
  

برای اولین بار صورت میگیرد

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب عرشیان (بانک اطلاعات شهدای محله طرشت) خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات  شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: محله طرشت  در شمال شرقی میدان آزادی قرار دارد و از محله های ناحیه 5 منطقه 2 محسوب می شود.

جمشیدی در خصوص شهدای محله طرشت گفت: متأسفانه تا کنون بانک جامع و کاملی از شهدای گرانقدر محله تهیه نشده است و به همین منظور، گروه نواندیش بصیر به صورت تحقیق میدانی نسبت به شناسایی اطلاعات شهدای محله اقدام نموده و تا کنون اطلاعات بیش از 90 شهید محلی جمع آوری گردیده است.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه افزود: برخی از شهدا ساکن محله بوده و خانواده محترم آنان هم اکنون ساکن محله می باشند و معبری در محله به نام شهید مزین گردیده است و برخی از خانواده ها پس از شهادت فرزندشان، از محله طرشت عزیمت نموده اند که در نظر است با جلسه مشترکی که با شهرداری، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم داشت نسبت به تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت اقدام نماییم.

جمشیدی گفت؛ در دوره سوم فعالیت شورایاری ها در تهران ، محله طرشت موفق به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی، انتشار سه شماره گاهنامه اطلاع رسانی، یک جلد بولتن گزارش عملکرد و همچنین چاپ بام طرشت (بانک اطلاعات محله طرشت) گردیده است .

بنابر این گزارش: کتاب عرشیان، بانک اطلاعات شهدا میباشد که توسط گروه نواندیش بصیر منتشر و اولین بانک اطلاعات شهدای تهران در مقیاس محلی است.


دوشنبه 93 آبان 12::: ساعت 10:26 عصر
نظر دهید()
  
  
به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، جمعی از اهالی محله طرشت روز پنجشنبه با برگزاری همایش پیاده روی این هفته را گرامی داشتند.

 

در این همایش که به همت شورایاری و مدیریت محله طرشت ترتیب یافت، بیش از 150 نفر از ساکنین ورزش دوست طرشت شرکت کردند.


این همایش با هدف ترویج فرهنگ شادی و نشاط و سلامت در بین خانواده ها و به منظور آشنایی ساکنین با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و محله برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش، مسافت 5 کیلومتری در محله طرشت را پیمودند.

در پایان این همایش به 3 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

محله طرشت با داشتن بیش از 30 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی میدان آزادی واقع گردیده است.


پنج شنبه 93 مهر 24::: ساعت 11:49 عصر
نظر دهید()
  
  
جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم در محله طرشت برگزار گردید.

 

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور بیش از 3000 نفر از اهالی محله طرشت برگزار گردید.

در این مراسم که با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، شهرداری ناحیه 5، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 و هیأت مذهبی صاحب الزمان(عج) برگزار گردید، پس از تلاوت آیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، گروه تواشیح ذکر همخوانی خود را اجرا و پس از آن دبیر شورایاری محله طرشت و شهردار ناحیه 5 با اعلام خیر مقدم به میهمانان به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه برنامه، تقلید صدا و مراسم سرگرمی توسط هنرمند عزیز کشورمان، سامان گوران برگزار گردید و در ادامه، گروه زروان با اجرای موسیقی سنتی، مراسم را به پایان رساندند.

در آخر برنامه، قرعه کشی و مسابقه صورت پذیرفت.


دوشنبه 93 مهر 21::: ساعت 12:24 صبح
نظر دهید()
  
  
دبیر شورایاری محله طرشت از برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در محله طرشت خبر داد.

 

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری و رییس هیأت امناء محله طرشت از برگزاری جشن بزرگ ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و افزود؛ با تصویب اعضاء شورایاری محله و موافقت معاونت اجنماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2، جشن بزرگ ولایت با حضور اهالی محله طرشت در محیط باز برگزار خواهد شد.

جمشیدی در این خصوص گفت؛ به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ ولایت در فضای باز به نشانی شمال شرقی میدان آزادی، بلوار شهید حمید صالحی، ضلع شمال شرق میدان سماء، با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت، شهرداری ناحیه5، معاونت اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 2 و هیأت مذهبی صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن دعوت از شهروندان تهرانی و اهالی محترم محله طرشت در خصوص برنامه های جانبی این جشن گفت؛ در کنار این مراسم، هریک از خانه های مدیریت محله طرشت که شامل خانه سلامت، کودک، تسنیم، علم و زندگی، فرهنگ و هنر، ایمنی و ورزش می باشند، خدمات و برنامه های خود را به شهروندان ارائه خواهند نمود.

بنا بر این گزارش، این جشن در روز یکشنبه مورخ 93/07/20 از ساعت 19 الی 21 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با پخش مولودی، سرود، تواشیح، مسابقه، سرگرمی و سخنرانی ادامه خواهد یافت.


پنج شنبه 93 مهر 17::: ساعت 2:49 عصر
نظر دهید()
  
  
یادواره شهدای محله طرشت روز پنجم مهرماه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

این مراسم با مشارکت شورایاری و مدیریت محله طرشت و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام موسی بن جعفر(ع) و با حضور خانواده معظم شهدا و اهالی محله طرشت در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه سردار حاج یوسف فروتن، از یادگاران جنگ، به سخنرانی در مورد دوران هشت ساله دفاع مقدس و ماهیت جنگ و قدمت آن در تاریخ بشریت پرداخت. وی همچنین به مقام شامخ شهدا اشاره و به لزوم تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد .

در ادامه این مراسم گروه تواشیع سراج به اجرای برنامه پرداختند و نماهنگی با موضوع دفاع مقدس و شهدا با محوریت شهدای محله طرشت پخش گردید.

در این مراسم، دبیرشورایاری محله طرشت، امام جماعت مسجد امام حسن عسگری(ع)، معاون اجتماعی شهرداری ناحیه 5 و مدیر و مسوولین خانه های مدیریت محله طرشت حضور داشتند.

همچنین غرفه هایی برای ارائه و معرفی خدمات خانه های فعال در سرای محله طرشت در حاشیه این مراسم برپا شد.


دوشنبه 93 مهر 7::: ساعت 12:7 صبح
نظر دهید()
  
  
شورایاری محله طرشت از نشست مشترک شورایاری و مدیران مدارس دولتی و غیر انتفاعی محله طرشت خبر داد.


مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانش آموزان و معلمین عزیز در این خصوص گفت؛ همه ساله و با آغاز سال جدید تحصیلی، از مدیران مدارس دولتی و غیر انتفاعی که در سطح محله طرشت فعالیت می نمایند دعوت بعمل می آید تا در خصوص مسایل مشترک و رفع موانع پیش رو بحث و تبادل نظر گردد.

جمشیدی در این باره گفت؛ سه مدرسه دولتی و هفت مدرسه غیرانتفاعی در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح محله طرشت فعالیت می نمایند که این تعداد در سطح محلی قابل توجه می باشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص تعامل با مدارس افزود، در دوره سوم فعالیت شورایاری در تهران، محله طرشت در جلسات  داخلی شورایاری از مسوولین دستگاههای دولتی و خصوصی خدمات رسان دعوت نموده تا در کنار یکدیگر به بررسی مشکلات و معضلات محله طرشت پرداخته  تا بتوان با همفکری و مشورت در رفع موانع و خدمت به مردم بهتر عمل نمود و دعوت از مدیران مدارس هم، همه ساله در ابتدای سال تحصیلی صورت میگیرد تا تعامل بیشتر بین آنان صورت پذیرد.

بنابر این گزارش؛ در این جلسه  که  با دعوت شورایاری محله طرشت برگزار گردید، اعضاء شورایاری  و هیأت امناء محله طرشت، مدیر محله طرشت، معاون شهردار و مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5، معاون اجتماعی کلانتری 118 ستارخان  و مسوول شعبه بانک صادرات طرشت  حضور داشتند.

در پایان جلسه، آقای بهمن شریفی فقیه به عنوان بازرس جدید مدیریت محله طرشت معارفه گردید و از زحمات آقای حسین توسلی قدردانی شد.


چهارشنبه 93 مهر 2::: ساعت 1:37 صبح
نظر دهید
  
  
دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل "کمیته اصناف"در محله طرشت خبر داد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت گفت؛ با توجه به مصوبه شورایاری محله طرشت در خصوص تشکیل "کمیته اصناف"، مقرر گردید در جلسات شورایاری از صاحبان واحدهای صنفی محله دعوت بعمل آید .

جمشیدی در این خصوص افزود؛ اصناف نیز در کنار سازمانهای خدمات رسان، جزء ارکانهای غیر دولتی محله محسوب میشوند و به نوعی می توانند یاری رسان شورایاری و انتقال دهنده مشکلات محله به مسوولین ذی ربط باشند .

دبیر شورایاری  محله طرشت  در خصوص نشست مشترک با اصناف گفت؛ اولین جلسه "کمیته اصناف" محله طرشت با دعوت از صاحبان 15 واحد صنفی در روز دوشنبه 10 شهریور ماه در دفتر شورایاری برگزار گردید و بر اساس مصوبه شورایاری مقرر گردید در هر جلسه شورایاری از سایر فعالان صنفی دعوت بعمل آید.

بنا بر این گزارش، نماینده کلانتری 118 ستارخان، معاون شهرداری ناحیه 5 منطقه 2، اعضاء شورایاری و هیأت امناء محله طرشت، مدیر محله طرشت و رییس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 5 در این جلسه حضور داشته و به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداختند.

جمشیدی در پایان افزود؛ امید است تشکیل "کمیته اصناف" در سطح محله های شهر تهران توسط شورایاری هر محله صورت پذیرد، تا بتوان با استفاده از پتانسیل همه ارکانهای خدمات رسان دولتی و غیر دولتی در سطح محله، یاری رسان ساکنین و شهروندان عزیز باشیم.

بنا بر این گزارش، در محله طرشت بیش از 260 واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت می نمایند.


سه شنبه 93 شهریور 11::: ساعت 6:23 عصر
نظر دهید()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >

پیغام ورود و خروج