سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آن حضرت را از فرموده رسول ( ص ) پرسیدند « پیرى را با خضاب بپوشانید و خود را همانند یهود مگردانید » گفت : ] او که درود خدا بر وى باد چنین فرمود : و شمار مرد دین اندک بود . اما اکنون که میدان اسلام فراخ گردیده و دعوت آن به همه جا رسیده ، هر کس آن کند که خواهد . [نهج البلاغه]

با پیشنهاد شورایاری صورت پذیرفت

جلوه زیبای محله طرشت با احداث نخستین باغ صخره ای غرب تهران

 مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت با اشاره به احداث نخستین باغ صخره ای غرب تهران در محله طرشت گفت: با احداث این باغ صخره ای جلوه ای زیبا در محله طرشت به عنوان یکی از محلات مستعد توسعه این منطقه ایجاد شد.
بوستان شهیدعزیزی در محله طرشت منطقه دو تهران به عنوان محل اجرای نخستین باغ صخره ای انتخاب شده است که هم اکنون مراحل پایانی احداث را طی کرده و جلوه ای زیبا به محله داده است.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه دو تهران با اشاره به استفاده از گیاهان ژولی پرس در احداث باغ صخره ای تاکید کرد: برای ارتفاع صخره های این باغ نیز مسائل امنیتی رعایت شده تا میدان دید بوستان را از هیچ نقطه کور نکند.شبکه آبیاری این باغ صخره ای نیز بارانی است که کمترین میزان استفاده از آبهای غیرجذبی را برای سبز نگه داشتن باغ صخره ای استفاده خواهد کرد.


یکشنبه 90 فروردین 21::: ساعت 12:7 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج