سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیورهای دنیا، خردهای ناتوان را تباه می سازد [امام علی علیه السلام]
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با اعلام اینکه از امروز تا روز جمعه انتخابات هیئت رئیسه شورایاری ها برگزار می شود، گفت: از روز بیست و سوم خردادماه، فعالیت شورایاران تهران آغاز می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر تهران، مرتضی طلایی بااعلام اینکه مقرر است پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه، شورایاری ها در سه بعد نظارت، پیگیری مطالبات مردمی و فعالیت های همه جانبه فعالیت خود را با قدرت بیشتری ادامه دهند،گفت: شورایاری ها باید بکوشند به عنوان چشمان ناظر شورای شهر مشکلات و معضلات را رصد کرده و در مسیر رفع تنگناهای پایتخت گام بردارند. 

وی با تاکید بر اینکه حدود نظارت شورایاری ها بر عملکرد دستگاه ها و مدیریت شهری بر اساس قوانین و چارچوب های از پیش تعیین شده است، تصریح کرد: شورایاری ها نزدیک ترین افراد به شهروندان هستند و بهترین نیازسنجی ها را در بعد مسائل شهری انجام می دهند. از همین رو پتانسیلی آماده برای مدیران هستند تا آخرین وضعیت شهر و مطالبات مردمی را منعکس کنند. 

نائب رئیس شورای شهر چهارم با عنوان اینکه در تلاشیم تا نیازسنجی هایی در تهران صورت گیرد و این نیازها نیز ساماندهی و اولویت بندی شوند، افزود: شورایاری ها در تلاشند با اولویت گذاری مطالبات مردمی، مطابق با اولویت ها از طریق مدیریت شهری نیازهای شهروندان را پیگیری کنند؛ چراکه محور پیگیری نیازهای شهر تهران شورایاران هستند.

طلایی یکی دیگر از وظایف شورایاران را پیگیری مطالبات عمومی مردم از سایر دستگاه ها دانست و ادامه داد: در حوزه فعالیتی شورایاری ها قرار است فعالیت های شورایاران تهران به هیئت های امنای محلات متصل شود و شوراهای محلات نیز شکل بگیرد. 

نایب رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: در نظر داریم با انتخاب مدیران محلات، در ادامه فعالیت شورایاری ها، سرای محلات به پایگاه های مردمی بدل شود تا شورایاران با نگاهی معطوف به موضوعاتی همچون خانواده، بانوان، جوانان و دیگر گروه های جامعه در مسیر فعالیت هایی از جنس آموزشی، فرهنگی و اجتماعی گام های اثرگذاری بردارند.

انتخابات شورایاری‌های مناطق 22، 18،10،17،19،21،5،9 امروز در ستاد بحران شهرداری منطقه 5 برگزار شد و فردا 5شنبه انتخاب شورایاری‌های مناطق 4،8،1،13،15، در ستاد بحران منطقه13 و جمعه انتخاب شورایاری‌های مناطق 2،20،11،12،16،6،7،3 در ستاد بحران منطقه 21 برگزار می‌شود.


چهارشنبه 94 خرداد 20::: ساعت 10:24 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج