سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قصه گوی شبی خوشتر از دانش، نیست . [امام علی علیه السلام]

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات شورایاری ها می گوید: این حق مردم است که برای انتخاب بهترین فرد وارد میدان شوند. امیدوارم در انتخابات این دوره هم همانند همیشه حضور داشته باشند و به این امر اهمیت بدهند و با دیدی باز، بهترین و اصلح را شناسایی و انتخاب کنند.

اسماعیل دوستی در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها به تبین مهمترین عملکرد شورایاری ها در ادوار گذشته اشاره کرد و افزود: شورایاران با دلسوزی که داشتند در حوزه شهری توانستند فعالیت های مهمی انجام دهند. شورایاران در توسعه فضای سبز شهری، تجهیز سرای محلات، بهبود وضعیت خیابان ها، ساخت میادین میوه و تره بار، درمانگاه، آتش نشانی و تعامل با ادارات آموزش و پرورش، برق، آب و گاز و در نتیجه رفع مشکلات شهروندان و ... نقش موثری داشته اند.
وی در ادامه درخصوص اتفاقات مفیدی که در طول سال های فعالیت دوره سوم شورایاری ها انجام گرفت گفت: زمانی که خود مردم در برنامه و اداره شهر مشارکت مستقیم داشته باشند، مطمئن باشید هر اقدامی ثمربخش می شود. مخصوصا که 3 دوره از عمر شورایاری می گذرد و در هر دوره مردم روز به روز بیشتر با شورایاری ها آشنا شده اند و می دانند که این فضا مهیا شده برای بهتر شدن شهر و محله. امیدواریم با فعالیت شورایاران دوره چهارم هم شاهد آبادانی بیشتر محله ها باشیم.
این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که حضور چه افرادی در دوره چهارم ضروری است، عنوان کرد: نخبگان، معتمدان محله و در کنار آنها جوانان خوش فکر و با انرژی و بانوان می توانند جمع مناسبی را در شورایاری ها تشکیل دهند. این افراد چشم ما در محله ها، مناطق و نواحی هستند. تجربه 3 دوره شورایاری ها ثابت کرده که بانوان نسبت به محیط اطراف حساس ترند و با توجه به اینکه اداره شهر از نظر زیباسازی و ساماندهی و معابر و بوستان ها به نگاه موشکافانه نیاز دارد، حضور بانوان در شورایاری ها می تواند در این زمینه موثر واقع شود.
دوستی در بخش پایانی اظهارات خود به فعالیت بدون چشم داشت شورایاران پرداخت و عنوان کرد: شورایاران از روی احساس مسئولیت برای محله خود تلاش می کنند. البته وقتی یک فرد می آید دلسوزانه و بدون هیچ چشم داشتی قدم در راهی می گذارد که برای محله اش مفید باشد و کارهایی انجام می دهد که شاید در آینده افراد زیادی از آن بهره مند شوند، ما هم به عنوان اعضای شورای شهر، وظیفه داریم شرایطی برایش مهیا کنیم؛ کلاس های تک پودمان علمی کاربردی که در دوره سوم برای دوستان شورایاری برگزار شد از همین موارد است.


یکشنبه 93 اسفند 17::: ساعت 1:1 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج