سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]

بسمه تعالی

هفتمین جلسه رسمی

تاریخ: 15/01/1388  روز: شنبه  ساعت : 00/18   مکان : دفتر شورا

بنابر اعلام و ارسال دعوت نامه، هفتمین جلسه رسمی شورا(اولین جلسه در سال 88) با تلاوت آیات قرآن کریم حول محور دستور جلسه برگزار و تصمیمات بشرح زیر اتخاذ و تصویب گردید.

پس از گزارش کار توسط دبیر ، مقرر گردید جلسات مشترک با امامان محترم جماعات مساجد محله و مسئولین محترم بسیج و سایر مسئولین ذی ربط در پایان هر سه ماه (فصلی) برگزار گردد.

با توجه به استقرار خانه سلامت محله تصویب گردید خانه سلامت در طبقه همکف ساختمان مستقر و شورایاری در طبقه اول فعالیت خود را ادامه دهد.

زمان برگزاری جلسات سه ماهه اول سال 88 تعیین و بشرح زیر تصویب گردید:

(شنبه:15/01       جمعه: 28/01        شنبه: 12/02        جمعه: 25/02        شنبه: 09/03         جمعه : 22/03 )

جلسه رأس ساعت 20 پایان یافت.

اسامی اعضای حاضر در جلسه:

محمد صادق لطفعلی خانی - مجتبی قلانی- مهدی جمشیدی- مجید عابدینی- محمد رضا شیشه گران- ربابه قهرمانی- آمنه حسینمردی- حسین عابدینی


جمعه 88 اردیبهشت 11::: ساعت 12:29 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج