سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی مؤمن که در جستجوی دانش از خانه اش بیرون شد و جز آمرزیده بازنگشت [امام علی علیه السلام]

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب "طرشت محله ما" خبر داد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در این خصوص گفت؛ کتاب "طرشت محله ما" در 64 صفحه تمام رنگی و در ابعاد 27 در 24 طراحی گردیده است.

جمشیدی در خصوص محتوای کتاب گفت؛ در این کتاب عملکرد مکتوب و مصور اقدامات دوره سوم شورایاری از دی ماه سال 87 لغایت دی ماه سال 93 به رشته تحریر درآمده و در نوع خود کتابی کم نظیر محسوب میشود.

وی با اشاره به تنظیم سند راهبردی محله طرشت افزود؛ کلیه پیشنهادات شورایاری از ابتدای دوره سوم فعالیت به صورت مکتوب در این کتاب گردآوری شده است.

این کتاب با مقدمه و سخن دبیر شورا آغاز و در ادامه محله طرشت به طور کامل معرفی و پس از گزارش عملکرد مکتوب و مصور، بانک اطلاعات محله در آن درج گردیده و با یاد و نام شهدای گرانقدر محله طرشت به پایان می رسد.

جمشیدی در خصوص توزیع کتاب "طرشت محله ما" گفت؛ قرار است این کتاب در 5000 هزار نسخه چاپ و توسط تیم توزیع به صورت خانه به خانه و رایگان بین ساکنین محترم محله توزیع گردد.

بنابر این گزارش؛ پیش از این 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی، یک جلد بولتن گزارش عملکرد شورایاری، کتاب بام طرشت (بانک اطلاعات محله طرشت) و کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدای محله طرشت) منتشر گردیده است.

 


پنج شنبه 93 دی 18::: ساعت 11:41 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج