سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناتوانى آفت است ، و شکیبایى شجاعت و ناخواستن دنیا ثروت و پرهیزگارى سپرى نگهدار و رضا نیکو همنشین و یار . [نهج البلاغه]

دبیر شورایاری محله طرشت از انتشار کتاب عرشیان (فرهنگ نامه شهدا) خبر داد.

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تکمیل بانک اطلاعات شهدای محله طرشت خبر داد و گفت: کتاب عرشیان(فرهنگ نامه شهدا) سرداران شهید و شهدای محله طرشت آماده چاپ میباشد.

جمشیدی در این خصوص گفت، این کتاب برای اولین بار در مقیاس محله در شهر تهران منتشر میشود و به سفارش شورایاری محله طرشت آماده و مجری طرح آن گروه نواندیش بصیر میباشد.

دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص محتوای کتاب گفت؛ اسامی 100 شهید گرانقدر محله طرشت بصورت لیستی و تعداد 14 شهید با درج مشخصات و فرازی از دل نوشته شهید و مشخصات 50 شهید هم بصورت کادری منتشر خواهد شد.

جمشیدی در خصوص جمع آوری اطلاعات شهدای محله افزود؛ متأسفانه پس از گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس، بانک کامل و جامعی از اطلاعات شهدا در دسترس نبود و تیم پژوهشی نواندیش بصیر با تحقیقات میدانی و پژوهش محلی توانستند اطلاعات 100 شهید گرانقدر محله را جمع آوری و به روز نمایند.

مدیر عامل گروه نواندیش بصیر در خصوص اجرای این طرح گفت؛ پس از انتشار عرشیان محله طرشت در نظر است با مشارکت شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سایر محله های شهر تهران این کتاب تهیه و منتشر گردد.

جمشیدی در خصوص توزیع کتاب افزود؛ در نظر است پس از آماده شدن کتاب، مراسم رونمایی در یکی از مساجد محله با حضور خانواده معظم شهدا برگزار گردد.

ایشان در خصوص فعالیت های شورایاری محله طرشت گفت؛ به سفارش شورایاری محله طرشت و همت گروه نواندیش بصیر، پیش از این 3 شماره گاهنامه اطلاع رسانی، 1 جلد کتاب گزارش عملکرد شورایاری و کتاب بام تهران(بانک اطلاعات محله طرشت) منتشر و توزیع گردیده است.

وی در خصوص اطلاع رسانی از عملکرد شورایاری به اهالی محله افزود؛ گروه نواندیش بصیر با در دست داشتن بانک اطلاعات شماره های همراه ساکنین محله در 4 بلوک تقسیم شده، کلیه عملکرد شورایاری را با ارسال پیامک انبوه به اطلاع ساکنین رسانده است.


شنبه 93 آذر 29::: ساعت 9:56 عصر
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج