سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

یکی از برنامه های مدیران شهری، بازدید میدانی است که این روزها صورت می گیرد، بازدیدی که هم معایبی دارد و هم محاسنی.

حاضر شدن مدیران در پروژه ها و بررسی مشکلات اجرایی و ساختاری را می توان از محاسن و انجام عملیات های عمرانی بدون پشتوانه فکری و تحقیقاتی را می توان از معایب بازدیدهای میدانی ذکر کرد که بحث و بررسی آن در این یادداشت مد نظر نمی باشد.

و اما بازدید های میدانی شهرداران و معاونین از سطح محله ها، اقدامی است که در چند سال اخیر به ویژه در زمان مدیریت دکتر قالیباف در شهر تهران صورت می گیرد.

شورایاران که نمایندگان منتخب مردم در سطح محله های شهر تهران می باشند، با وجود ساکن بودن در محله خود و همچنین شناخت دقیق و کارشناسانه از مشکلات و معضلات محله، می توانند بهترین مشاور آگاه و امین باشند که در کنار مدیران اجرایی، رسیدگی به مشکلات را در دستور کار خود قرار داده که در دوره سوم شورایاری این چنین بوده است.

در دوره سوم فعالیت شورایاری محله طرشت، بیش از 10 بازدید میدانی به همراه شهردار منطقه و معاونین، و بیش از 48 بازدید میدانی به همراه شهردار ناحیه و معاونین آن صورت گرفته است و از جمله  مواردی که در بازدیدهای میدانی توسط شورایاری محله طرشت پیشنهاد گردیده است ، می توان به مسدود نمودن زیر گذر طرشت از شیخ فضل اله نوری، احداث بوستان های نشاط، ارمغان، بامداد و تندرستی اشاره نمود. همچنین خرید ساختمان جهت سرای محله طرشت، ساخت مجموعه ورزشی شهدای طرشت،خانه کشتی و سایر پروژه های عمرانی از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی دستور اقدام صادر گردیده است.

و اما مواردی که تاکنون توسط شورایاری در بازدید های میدانی مطرح گردیده و اقدامی تا کنون صورت نگرفته است،  می توان به عدم تملک املاک جهت اتصال طرشت شمالی به خیابان شهید صالحی، اصلاح هندسی و دسترسی پایانه جانبازان به شیخ فضل اله نوری، اصلاح هندسی و ایجاد دسترسی خیابان شهید فرزانه به خیابان شهید فرهاد حسینمردی و همچنین رسیدگی به وضعیت نخاله های باغ مخابرات و پایانه اتوبوسهای بی آر تی در بلوار شهید عزیزی اشاره نمود.

شایان ذکر است، بیش از 130مورد در محله طرشت انجام گردیده که توسط شورایاری محله طرشت، پیشنهاد و پیگیری شده است .

مهدی جمشیدی

 


پنج شنبه 92 آذر 21::: ساعت 9:46 عصر
نظر دهید()
  

پیغام ورود و خروج