سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]
افتتاح نخستین پایانه ویژه معلولان و جانبازان در محله طرشت

دبیر شورایاری محله طرشت از افتتاح نخستین پایانه ویژه معلولان و جانبازان کشور در محله طرشت خبر داد.

مهدی جمشیدی با اشاره به این که این پایانه در انتهای بلوار شهید عباس اکبری احداث شده است افزود: تمامی هزینه‌های تاسیس این پایانه بر عهده شهرداری تهران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نیز از طریق واگذاری 50 دستگاه ون مناسب‌سازی شده برای معلولان و جانبازان، به شهرداری در امر راه‌اندازی این پایانه کمک کرد.

جمشیدی ادامه داد: شهرداری تهران نیز 15 دستگاه اتوبوس ویژه معلولان و جانبازان در این پایانه پیش‌بینی کرده است که شمار این اتوبوس‌ها در آینده افزایش خواهد یافت.

دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه، به برخی امکانات پیش‌بینی شده در پایانه معلولان اشاره کرد و گفت: این پایانه به یک مرکز تماس با 13 خط تلفنی مجهز است و معلولان و جانبازان در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه مناسب‌سازی شده، می‌توانند به صورت 24 ساعته با این مرکز تماس گرفته و از خدمات پایانه استفاده کنند.

جمشیدی با بیان این که خدمت‌رسانی خودروهای پایانه معلولان، رایگان نیست، افزود: خودروهای این پایانه در خطوط از پیش تعریف شده خدمت نمی‌کنند، بلکه در پی تماس شهروندان برای سرویس‌دهی به محل اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نواندیش بصیر،این پایانه فردا (سه شنبه22اسفند) با حضور اهالی محله و مسوولین شهری به بهره برداری خواهد رسید.


دوشنبه 91 اسفند 21::: ساعت 9:56 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج