سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
دبیر شورایاری محله طرشت با تأکید بر نظارت و همفکری در سطح محله گفت: نو آوری، خلاقیت و مشارکت همگانی باید در محلات تقویت شود تا بتوانیم به محله ای آباد و پویا دست پیدا کنیم.

مهدی جمشیدی ضمن بیان این مطلب افزود: باید انگیزه خدمات رسانی مسئولین شهرداری در محلات تقویت گردد و هیچ چیز بالاتر از خدمات رسانی به شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار نیست و آنچه به زندگی ما خیر و برکت می دهد خدمت رسانی به مردم و اهالی محله است.
دبیر شورایاری محله طرشت ادامه داد: نباید اختلاف میان مسئولین و شورایاران باشد  و  شهرداری منطقه و ناحیه و شورایاری صرفا محور فعالیت ها را توجه به نیاز اهالی محله و رفع مشکلات شهروندان بدانند.
جمشیدی تصریح کرد: بعضی از افراد متأسفانه به دنبال ایجاد فضای آلوده و اختلاف افکنی و ایجاد  تشنج در حوزه خدمات رسانی هستند که باید از این فضاها دوری کرد.
جمشیدی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا باری از دوش مردم برداشته شود و مردم با آسودگی خاطر به امور جاری  خود بپردازند و در گیر موضوعات شهری نشوند که البته مسئولیت پذیری مردم و دلسوزی آنان هم باید مورد توجه قرار گیرد.
صابری شهردار ناحیه 5 منطقه 2 در خصوص درخواست شورایاران گفت:شورایاران مشکلات و معضلات محله را به خوبی می شناسند و با درک صحیح از آنها،مشکلات را اولویت بندی کرده و به اطلاع شهرداری می رسانند.
مرادی معاون شهردار ناحیه با بیان درخواست شورایاری محله طرشت افزود:طرح های نیمه کاره محله طرشت با جدیت دنبال می شود.


پنج شنبه 91 آذر 23::: ساعت 2:13 عصر
نظر دهید
  

پیغام ورود و خروج