سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
منطقه دو * ناحیه پنج
 

بازدیدکنندگان

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :39
کل بازدید :304712
تعداد کل مطالب : 307
چهارشنبه 103 اردیبهشت 19
ساعت 10:56 عصر
IS

سرای محله طرشت به مدیریت محله واگذار شد

با دستور ویژه مهندس فاضل شهردار منطقه2 ، ساختمان خریداری شده که قرار بود شهرداری ناحیه5 و سرای محله در آن مستقر گردد، به مدیریت محله طرشت واگذار شد.
در جلسه مشترک دبیران با شهردار منطقه2 و معاونین شهردار،با پیشنهاد مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در خصوص واگذاری کل ساختمان سرای محله به مدیریت محله طرشت موافقت گردید. این ساختمان که دارای 5 طبقه می باشد به زودی به منظور رفاه حال اهالی محله طرشت با کاربری سرای محله به مدیریت محله طرشت واگذار می گردد.هم اکنون شهرداری ناحیه 5 در حال تکمیل و تجهیز ساختمان می باشد
.


سه شنبه 90 دی 27::: ساعت 10:45 عصر
نظر دهید
  
  

مدیر محله طرشت استعفاء داد

مدیر محله طرشت با توجه به مشکلات شخصی استعفاء داد

پس از قبولی استعفای ایشان در هیئت امنای محله،جمشیدی رئیس هیئت امناء اعلام نمود ،استعغاء ایشان به شهرداری اعلام و مقرر گردید طبق آئین نامه ظرف مدت 2 هفته شهردار ناحیه نسبت به معرفی واجدین شرایط اقدام نماید. سرکار خانم دانشی رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری ناحیه 5 مسئول شناسائی افراد واجد شرایط بوده که پس از معرفی شهردار ناحیه ،رای گیری در خصوص انتخاب مدیر محله توسط هیئت امناء محله صورت می پذیرد.


چهارشنبه 90 دی 14::: ساعت 2:27 عصر
نظر دهید
  
  

مدیر محله و بازرس انتخاب شدند

در جلسه هیئت امناء محله طرشت ،انتخابات مدیر محله و بازرس انجام که در این انتخابات سرکار خانم فرناز شایگان مجد به عنوان مدیر محله و جناب آقای حسین توسلی به عنوان بازرس انتخاب گردیدند.


چهارشنبه 90 تیر 29::: ساعت 3:18 عصر
نظر دهید
  
  

اعضاءهیأت امناء محله طرشت انتخاب شدند

بر اساس آئین نامه ابلاغی و با دعوت از مسئولین محترم دستگاهها و نهادهای اجرائی و مردمی محله طرشت ،اعضاء هیأت امناء محله  به شرح زیر انتخاب شدند.اعضاء هیأت امناء 13 نفر بوده و متشکل از 7نفر اعضاء شورایاری محله،2 نفر از مسئولین نهادهای مردمی محله،1نفر از مسئولین دستگاههای اجرائی محله،2نفر از مسئولین کارگروههای مردمی و 1نفر نماینده از طرف شهرداری می باشند.

اعضاء شورایاری:آقایان مهدی جمشیدی - مجتبی قلانی -محمد رضا شیشه گران-مجید عابدینی-محمد صادق لطفعلی خانی-خانم ربابه قهرمانی-خانم آمنه حسینمردی

نمایندگان نهادهای مردمی:حجت الاسلام والمسلمین محمودی(امام جماعت مسجد امام حسن عسگری(ع)) - سرکار خانم سادات الحسینی(نماینده بسیج)

نماینده دستگاه اجرائی: سرکار خانم مهدوی مدیر مدرسه شهید فرهاد حسینمردی

نمایندگان کارگروههای تخصصی / مردمی : سرکار خانم باقری - آقای امیری

نماینده شهرداری: آقای ارشدی


سه شنبه 90 تیر 28::: ساعت 9:13 صبح
نظر دهید
  
  

مسئولین کارگروههای ورزش و اوقات فراغت - مدیریت بحران و ایمنی - امور خدماتی و رفاهی محله طرشت انتخاب شدند

با انتخابات داخلی صورت گرفته،آقای رضا خندان،محسن امیری و سرکار خانم ساریخانی به عنوان مسئولین کارگروه های فوق انتخاب گردیدند


سه شنبه 90 تیر 28::: ساعت 8:49 صبح
نظر دهید
  
  

جلسه انتخاب مسئولین کارگروههای تخصصی / مردمی محله طرشت برگزار شد

جلسه در روز چهارشنبه04/03/90 ساعت 00/16  در دفتر شورایاری با حضور دبیر شورایاری و مسئول کمیته فرهنگی،اجتماعی شورایاری و اعضاء هر کارگروه تشکیل که پس از توضیحات ارائه شده توسط دبیر شورایاری، انتخابات 3کارگروه برگزار و در نتیجه: سرکار خانم سیده زهره حسینی مسئول کارگروه سلامت و محیط زیست، سرکار خانم مرضیه باقری مسئول کارگروه اجتماعی،آموزش و توانمند سازی و سرکار خانم فاطمه کهندانی به عنوان مسئول کارگروه فرهنگی،هنری انتخاب گردیدند.


چهارشنبه 90 خرداد 4::: ساعت 7:31 عصر
نظر دهید
  
  

اولین جلسه کارگروههای تخصصی/مردمی محله طرشت برگزار شد

روز چهارشنبه مورخ90/02/21 ساعت 16/30 در محل ساختمان شورایاری محله طرشت، اولین جلسه کارگروههای محله طرشت برگزار که در این جلسه دبیر شورایاری و شهردار ناحیه5 در خصوص لزوم تشکیل کارگروهها مطالبی را بیان نمودند. در این جلسه ،کارگروههای اجتماعی،آموزش و توانمند سازی-سلامت و محیط زیست - فرهنگی، هنری تشکیل و اعضاء آن انتخاب گردیدند. مقرر گردید در جلسه بعدی سرگروههای هر کارگروه انتخاب و در خصوص تشکیل کارگروههای دیگر نیز اطلاع رسانی گردد.


سه شنبه 90 اردیبهشت 27::: ساعت 2:40 عصر
نظر دهید()
  
  

آشنائی با اهداف،ضرورتها،شرح وظایف و نحوه عضویت در

کارگروههای تخصصی/مردمی

*تشکیل 6 کارگروه شامل(اجتماعی،آموزش و توانمند سازی-سلامت و محیط زیست-فرهنگی و هنری-مدیریت بحران و ایمنی-ورزش و اوقات فراغت-امور خدماتی و رفاهی

*حداقل اعضای هر کارگروه 7 نفر می باشد

*اعضای کارگروه می بایست ساکن محله بوده و به صورت داوطلبانه برای همکاری با مدیریت محله و هیات امناء اعلام آمادگی نمایند


شرایط عضویت در کارگروهها

*داشتن صلاحیت های عمومی و رفتار اجتماعی مناسب در سطح محله

*داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و یا سابقه فعالیت مرتبط با موضوع هر کار گروه

*سکونت در محله حداقل 6ماه

*دارا بودن دانش یا مهارت در حوزه مرتبط و یا حداقل 2سال سابقه تجربه مستقیم با موضوع فعالیت هر کارگروه

*عضویت هرفرد ساکن محله که دارای شرایط عضویت باشد فقط در یک کارگروه میسر می باشد


اهم وظایف مشترک و عمومی کارگروهها

*شناخت نیازها و مشکلات محله و ارائه پیشنهادات سازنده و کارشناسانه برای رفع این مشکلات

*مشارکت و همکاری با مدیریت محله

*شناسائی و جذب ظرفیت های مشارکت و همکاری ساکنین محله

*شایان ذکر می باشد شرح وظایف تکمیلی به صورت تخصصی به اعضاء ابلاغ می گردد


متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه جهت ثبت نام از ساعت10الی15 به دفتر خانه سلامت محله طرشت به نشانی طرشت شمالی مقابل بانک صادرات مراجعه نمایند.

 یقین داریم که با مشارکت،همفکری،تعامل و حضور فعال شما ساکن محله در امور محله ای و عضویت در کارگروههای تخصصی رویکرد ((برنامه ریزی برای مردم با مردم ))تقویت خواهد شد.

 

 


دوشنبه 90 فروردین 22::: ساعت 3:18 عصر
نظر دهید()
  
  

بزودی هیئت امنا محله طرشت تشکیل می گردد

مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت از تشکیل هیئت امنا محله خبر داد و افزود:

با توجه به ابلاغ شهرداری تهران در خصوص تشکیل هیئت امنا و انتخاب مدیر محله،بزودی و پس از افتتاح سرای محله ،هیئت امنا تشکیل و مدیر محله انتخاب میگردد. ایشان در خصوص نحوه انتخابات عنوان نمودند:بعد از راه اندازی سرای محله و با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، اطلاع رسانی در این زمینه در سطح محله انجام و آئین نامه های مرتبط به اطلاع اهالی محترم محله خواهد رسید.در ضمن تشکیل کمیته های تخصصی مرتبط در دستور کار می باشد.


شنبه 90 فروردین 20::: ساعت 3:45 عصر
نظر دهید
  
  
<   <<   6      

پیغام ورود و خروج